RSS

Satey Station Kg Pandan

Salam 1 Malaysia... Hari ni my entry is "aku berbuka puase di Satey Station Kg Pandan"... perrrgggghhhh begitu la dapat aku katakan tentang mee rebus kat situ.. Sebenarnya aku saje suka2 survey mkn2 best.. tup tup kuar la mee rebus ni.. hmm kecur liur aku d buatnya.. aku cari lg mee rebus yg ade d jual kt area KL ni.. so ramai la feedback org ramai mee rebus kt satay station ni best GILER!!.. yeke? so aku ngn gigihnya memujuk En Suami aku g mkn kt sana sempena aku nk berbuka puase..wahahaha..

Lepas tu kan.. En Suami pun google la map kedai tu... dlm kul 6.30 p.m ktaowg pun kuar la..Campur ngn En Suami sggah kt opis die jap .. campur jln jamed .. campur ngn sesat x jpa cr kdai tu.. aku pun terpaksalah berbuka puase dulu dengan mkn sebiji gula2 clorect... bygkan air setitik pun x de dlm keta tu?? huh.. pape pun Alhamdulillah... Allah pertemukan juga kdai Satey Sation tu kpd kami..

2 3 kali gak pusing cr kdai ni... kdainya dlm pagar kayu ,tinggi plak tu.. kalo bwak kete laju mmg x perasan..

So waiter dtg sblm tya ape2 aku ngn spontan ckp nk mee rebus.. die tesengih jer.. lapow bebenor aku ni kan..hahaha..En suami tanya apa lg yg ade? waiter tu ckp mee rebus dan satey je yg ade kt sni.. huhuhu En Suami pun order mee rebus jgak dan satey ayam dan daging 10 cucuk.. AIr aku order air apple asam Boi... Perrrgghhh mmg sedap seh...En Suami order air carrot.. dan Aqeef mcm biase la..air suam..hihihi

ni aku zoom dekat skit bg korang kecur liur.. mabeles la mee rebus ni..


tggu punya tunggu sampai la mee rebus aku.. ala ciput jer.. mesti x ckup ni.. ye betol..mmg x ckup.. sampai licin kuahnya aku hirup.. mmg seeeeddddaaaappp...rs cam nk order lg..tp En Suami ckp x yah la.. malu org tgok ...aku kisah ape kt owg..huhuhu..x pe laaa aku mkn sate.. mkn 1 cuck satey ayam share ngn aqeef.. 1 cucuk je aqeef dah x nak.. aisey men.. besor2 isi sateynya.. aku mkn 3 cucuk pun naik senak perut aku kenyang.. nsib baik x tmbah mee rebus lg.. sesudahnya tggal lg 3 cucuk huhuhu aku suh En Suami mkn.. die plak suh aku hbiskan.. x mkn syg ..membazir.. secucuk tu RM1 tu..

Satey RM1/cucuk

Tp yg aku suka sgt2 air apple asam boi nya.. mmg sedap la.. 1st time aku mnum ni.. lain kali bleh mnum lg.. biase mnum air jambu asam boi je....hihihihihi...

Apple asam boi


Carrot "o"


Tgh kunyah timun...

So total aku mkn is RM32.90.. hmm ok la dgn perut yg kenyang memboyot.. cume aqeef je la yg still lapar.. die bkn nk sgt mkn2 ni.. nak main je kerjanya... huhuhu...

Pas mkn ktaowg round2 bndar KL plak.. saje bwak aqeef jln2.. ktaowg lepak kt dataran merdeka.. sbb kt situ byk lampu.. aqeef suke :)


tgok Aqeef.. dah tukar kaler biru plak.. :)


Aku lenguh aqeef nk berdukung jer...tu yg dudk cmtu tu..

Possing skeeeettt...


Aqeef main lampu yg dpancarkan ke arah bgunan.. ingt nk tggu warna merah.. nmpak ngeri skit.. tp x sempat...


Papa senyum skit.....


Ok la.. dah la tu jom blik umah.. tido...syg papa skit.. mmmuaaahhh3x...

Sekian..................

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Catat Ulasan

Komen la ape yang patut yer.. :)