RSS

Makan Besow !!

After g mandi2 d taman desa water park.. kami d undang oleh geng2 papa g mkn ikan bakar BEST d kg Jeram Kuala Selangor... mula2 dg nama kg Jeram ingtkan kg aboh mama.. huhuhu same la kg Jeram tp kt trganu la..hihihihi.. Jauh gak tempat ni.. mkn ms 1 jam dr KL.. huhuhu ingt x nak join gak sbb ngantuk giler.. tp papa ckp kalo x join skrg lain kali dah susah nk kumpul2 mcmni..msing2 sbok keje ngn shift msing2..cuti x menentu n x sama..mama pun ikut je ckp papa.. lg pun nk g mkn besow ni ni sape x nak kan... huhuhu x yah mama masak mlm ni..dlm perjlanan ke sana.. mama dan aqeef tertido dlm keta..penat wehh...



Ni muka bdak boring.......

Penat weh... serius aku ckp.. mn x nya.. blik desa water park .. g tesco shoping brg dapur dan brg2 aqeef.. pastu direct g kg Jeram ni.. fuhh... ttdo aku dlm kete.. smpai2 bkn main ramai mnsia mnggu... bkn tggu order.. tp tggu meja.. FULL tau.. tp d sbbkan kami dah sampai.. dr jauh plak tu.. so bebrbekalkan ksabaran yg tggi.. kami tggu la.. sambil perhatikan kolam kcik yg ade kt situ..



yg baju belang2 tu anak Fitri kwn papa.. cergas dan aktif orgnya :)

Akhirnya dpt gak meja.. ade 1 fmly ni.. pas die org mkn , ktaowg cpat2 chopp tmpat..hahaha fmly tu x kuar lg ,ktaowg dah pgang krusi.. thu x knpa?? sbb perpusu2 masih mnggu meja ni.. Haiyyyaaa...



Pari bakar dan kailan ikan masin



Pernah mkn tak benda alah dlm gambar tu.. namanya pepahat.. rs isinya mcm lala jgak..cuma isinya panjang.. 1st time aku mkn ni... not bad..



Ikan Siakap 3 rasa..



Udang Goreng Kunyit... Fresh giler Udang ni.. tp sbb aku alergy sea food.. mkn sekor mulut dah bengkak..wahahaha

Kitaowg x order byk pun.. Ntah la.. si bapa2 yg g order.. pandai2 depa la..si ibu2 dup kt meja sambil mlayan kerenah ank msg2..

Mkn kt sini mmg tiptop la aku ckp.. sume sdap dan segar.. kdai ni ni besar... ade part yg kt tepi sgai btol.. tp kompem la yg tu x dpt.. org dah booked awal2.. Kedai ni dkat ngn jeti.. so semua hasil laut mmg fres2 la...

Next time InsyaAllah aku nk dtg lg.. hmm aku lupa brp kena.. share rmai2.. rsnya dlm RM50-70 satu fmly kot.. hahaha Tenkiu bapa2 TNB yg blanja Ibu2 ye...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS